Müşterilerimizden Gelen Yorumlar

Türev Danışmanlık grup markaları olan Türev Yönetim Danışmanlığı, Türev Eğitim Danışmanlığı, Türev Bilişim Danışmanlığı, Türev İK Danışmanlığı ve Türev Kalite Danışmanlığı hizmetlerinden yararlanmış bazı katılımcıların, aldıkları hizmetler hakkında yaptıkları yorumlar tarih sırasına göre aşağıda aktarılmaktır:

(30 Ocak 2017)

Türev Danışmanlık ile 3 yıldır çalışıyoruz. Birlikte kurumsallaşma, satış ve pazarlama yapılanması ve mali yapılanma konularında 3 proje gerçekleştirdik. Şu anda sürdürülebilirliği sağlama konusunda 4. projemiz devam ediyor. 

Çalıştığımız sürede Türev Danışmanlık bir aile şirketi olan Can Dijital’e şu katkıları sağladığını düşünüyorum:

Hem şirket hem de çalışanlarımızın profesyonelleşme düzeyi arttı.
Verilerle konuşabilir hale geldik.
İzlenebilir bir şirket olduk.
Kurulan yeni organizasyon yapımızla daha etkin hale geldik.
Daha etkin kararlar verebilir ve bunu kararları planlı bir şekilde uygulayabilir hale geldik.
Mevcut kurum kültürümüzü bozmadan şirketimizin kurumsallaşma düzeyi arttı.
Türev danışmanları değişim sürecinde bize çok yardımcı oldular. Her konuda arkamızda durdular.

Şirketin 2. Kuşak yöneticisi olarak şahsıma da şu katkılar sağladı.

Profesyonel şirket yönetimi konusunda bilinçlendim. Çok şey öğrendim.
Daha doğru kararlar verebilmeye başladım.
Verdikleri eğitim ve mentorluk desteği ile kendimi her konuda geliştirebildim.
Sorgulamayı, takip ve kontrolü öğrendim.

Şirket ve şahsı olarak çalışmaktan son derece memnunuz. Gelişim sürecinde olan tüm aile şirketlerine tavsiye ederiz.

Cenk Penbe
Genel Müdür Yardımcısı
2.Kuşak Aile Üyesi


(22 Aralık 2016)

İş hayatımızda sizin gibi değerli bir danışmanlık firmasına rastlamış olup, birlikte çalışma fırsatımız olmasından dolayı duyduğumuz mutluluğu sizinle paylaşmak isteriz.

Harri Yaffe
Yönetim Kurulu Üyesi


(02 Mart 2016)

Vardiya amirlerimize yönelik kuruma özel verdiğiniz yöneticilik eğitimi ile ilgili memnuniyetimiz en üst seviyede. İK’dan bir personelimde eğitimdeydi. Memnuniyet %95’lik dilimde. Hemen hemen her katılımcı ile bire bir görüşme fırsatım oldu. Kimseden eleştiri almadım. Geri bildirimler olumlu yönde. Eğitim faydası ile ilgili olarak 3 ay sonra yönetici eğitim değerlendirmeleri istiyoruz. Aldığı eğitimin işine katkısını ölçmek adına. Eminim burada da yüksek sonuçlar çıkacaktır. Teşekkür ederiz.

İbrahim Gencer
İnsan Kaynakları Müdürü


(21 Aralık 2015)

Gerçekleştirilen eğitim ve toplantının çok verimli ve faydalı geçtiğine inanıyorum. Eğitmenimizin  yalın ve tecrübesel anlatım şekli iyiydi. Paylaştığı hem teorik hem de yaşanmış tecrübeye dayalı pratik bilgiler çok faydalıydı. Teşekkürler

Erkan Kıpık
Muhasebe Müdürü


(12 Eylül 2015)

Tabii gerçek yararlarını önümüzdeki süreçlerde daha iyi göreceğiz ama iki gün boyunca firma ve çalışanlarımız açısından faydalı bir eğitim olduğu kanısındayım. Bu vesile ile eğitimcimize ve sizlere teşekkür ederim.

Tayfun Tümer
Genel Müdür Yardımcısı


 (20 Mayıs 2015)

Hayatımda aldığım en iyi yöneticilik eğitimiydi. İnteraktif, sektöre özel mesajlar veren eğitim tarzınız süperdi. Her zamanki gibi çok şey öğrendik.

Mustafa Karaman

Genel Müdür


(06 Nisan 2015)

Eğitimler oldukça verimli ve eğlenceli geçiyor, teknik personelin satış ve pazarlamada elbette bilemediği çok şeyler var. Bu bilinmeyenleri, satış ve pazarlamanın püf noktalarını sayın Dr. Savaş Tavşancı bey den almaya çalışıyoruz, kendisine bize verdiği bilgi desteğinden dolayı şirketim ve mesai arkadaşlarım adına teşekkür ederim.


Çağrı Dursun Ejder

Proje Taahhüt Satış Koordinatörü


(10 Ağustos 2014)

Mart 2014’de şirketimizde uzun zamandır yolunda olmayan organizasyon ve yönetimsel sorunlarının yoluna konulması icin Türev Danışmanlık ile anlaştık. Türev Danışmanlık şirketinden daha önceki yıllarda da diğer şirketlerimiz icin destek alınmış ve sonuçlarından çok memnun kalmıştık. Türev başarılı bir şekilde şirketimize verilen programa uygun çalışıp organizasyon şeması, görev tanımlamaları ve ISO 9001 sistemini başarıyla şirketimize adapte etti. Sonraki yıllarda Türev’den aldığı danışmanlık sayesinde büyüyen diğer şirketimize 2014 yılında organizayonel yapılanma ve ISO 9001 için destek almaya karar verdik. Türev son derece ciddi ve seviyeli olarak sunduğu çözüm önerilerini ZEYTİN AĞACI adı ile hayata geçirmeye karar verdik. Mart 2014’de başlayan program Ağustos 2014’de tamamlandı. Türev verdiği programa ve analizlere uygun organizayonel yapılanma ve ISO 9001 çalışmalarını başarıyla tamamlandı. Türev’in çalışanlarımız ile uyumu, yapılan çalışmanın  benimsetilmesi ve çalışanlarımızın programa istekli katılmalarını sağlanması çok başarılıydı. Yapılan herşeyden ve stillerinden çok memnun kaldık. Türev Danışmanlık ile yakın zamanda operasyonel denetim, karlılık ve verimlilik artırma konularında yeni bir programa başlıyoruz. Teşekkürler Türev Danışmanlık, Teşekkürler Bülent Bey, Savaş bey.

Kemal Kantar

Başkan


(17 Haziran 2014)

Türev Yönetim Danışmanlığı’nın “Dikkat Değişim Var” afişini şirketimizde her gördüğümde ilk asıldığı gün gibi heyecanlanıyorum. Türev’in bize kattığı inanılmaz değerleri bugünümüze gelmemizdeki faydalarını ancak devrim yeni bir çağ diyebilirim. Türev’e başta Bülent Bey, Savaş Bey ve bütün çalışanlarına katkılarından dolayı teşekkür eder başarılar dilerim.

Uğur Aykaç

Genel Müdür


(08 Mayıs 2014)

Sizlerle düzenlediğiniz 2.Profesyonel Yöneticilik Zirvesinde tanıştık. Söz konusu konferansta yapılan konuşmalar neticesinde bizim şirket olarak kurumsallaşmaya ihtiyacımız olduğunu ve bunu da kendi başımıza yapmayacağımızı anladım. Ardında sizinle çalışmaya karar verdik. Bize verdiğiniz 1 yıllık yönetim danışmanlığı desteği neticesinde bizi çok önemsediniz, işinizi çok ciddiye aldınız. Şirketimizi disiplinli, verimli ve sistemli hale getirdiniz. Kurumsallaşma düzeyimizin 1 yılda %127 oranında artmasını sağladınız. Sonuçta şirketimize, yöneticilerimize ve çalışanlarımız katkınız büyük oldu. Sizlerle tanıştığımız için çok memnunuz. Türev Yönetim Danışmanlığı’na ve değerli danışman ekibine teşekkür ederiz.

Hüseyin Akkoç

Genel Müdür


(10 Mart 2014)

Sektörümüze özel örneklerle anlatılan interaktif uygulamalarla öğrenmemizi kolaylaştıran çok başarılı bir eğitim oldu. Müşteri ilişkilerinin daha etkin yönetilmesi konusunda çok faydalı bilgiler aldık. Teşekkürler.


(11 Şubat 2014)

Bizim için böyle faydalı bir eğitimin Türev Eğitim Danışmanlığı tarafından her yıl yapılması sonucunda daha iyi olacağının kanaatindeyim. Eğitmenimiz Savaş Bey’ sonsuz teşekkürler…

Zeynep Karabulut

Müşteri Temsilcisi


Mevcut olan bilgilerimizin dışında bu eğitimle birlikte daha fazla bilgiler öğrendim. Ve öğrendiklerimi nasıl kullanabileceğimi de öğrendim. Teşekkür ederim.

Gülcan Ürüçoğlu

Satış Danışmanı


(30 Ocak 2014)

Anlatılan bilgiler doyurucu ve tatmin edici. Konuyu derinlemesine öğrenmemiz sağlandığı için çok memnun kaldım.

Metin Aydın

Proje Çizim Yönetici Yardımcısı


(28 Ocak 2014)

Verdiğiniz eğitim için teşekkür eder, başarılarınızın devamını dileriz.

Suna Özgöçmez

Satış Temsilcisi


Ben bu eğitimden çok memnun kaldım çok yararlandığımı düşünüyorum ve hep katılmak istiyorum.

Seher Akkuş

Satış Destek


Bu eğitimin motive etmesi açısından etkilediğini düşünüyorum. Teşekkürler.

Dilek Manisalı

Satış Danışmanı


(25-26 Ocak 2014)

Konuları açık ve yalın anlatımınızla anlaşılabilir bir eğitim aldığıma inanıyorum. Konuları dinlerken hiç uyku moduna girmedim. Çok olumlu…Teşekkürler Bülent Orta Bey.


Hasan Gözen

Şirket Müdürü


Her şey için en içten teşekkürlerimiz sunarım.


İlhan Ürkmez

Danışman,Yazar,Eğitimci


Çok istifade edebileceğim şeyler öğrendim. Eğitime katılmaktan çok mutlu oldum.


Mehmet Hilmi Şahin

Yönetici


(25 Aralık 2013)

Sunumdan büyük keyif aldım. Başarılı olmanın yollarından biride kendimizi tanımak keşfetmek olduğunu algıladım.

Metin Aydın

Proje Çizim Yönetici



(20-21 Aralık 2013)

Çok yararlı bir eğitim oldu. Emeğiniz için teşekkürler.


Murat Alçın

Muhasebe Müdürü


(21 Aralık 2013)

Planlamanın bir işin yapım süresini etkileri, yöneticinin iletişim dilinin önemi, kurumsallaşmanın etkilerini bu seminerde öğrendim.

Mustafa Mutlu

Üretim Yönetici Yardımcısı


Eksiklerimi görüp bu eğitimden aldığım bilgileri iş hayatımda uygulamaya geçirmeyi planlıyorum. Böyle eğitimlerin devamını dilerim.


Nihal Çıkırıkçıoğlu

Muhasebe Yönetici Yardımcısı


Eğitim anlatım tarzı ve örnekler çok güzel.

Hüseyin Akkoç

Genel Müdür


(23 Kasım 2013)

Türev’le çalışmaya başladığımız günden bu güne çok büyük değişimler yaşadım. Sunum vb. eğitimlerin sonunda hep sıkılırdım. Artık büyük haz alarak dinliyorum. Bittiğinde üzülmekteyim. Demek ki bende büyük bir değişim var.

Metin Aydın

Proje Çizim Yönetici


(21 Kasım 2013)

Savaş Tavşancı Bey'in insanların beynine girebilecek şekilde anlatmanızı hayranlıkla dinledim. Teşekkür ederim Savaş Bey.


Aydın Çakırcalı

Bakım Ustası


(16 Kasım 2013)

Katılımcı sayısının sınırlı tutulması, eğitim verimliliği için isabetli olmuş. Aldığım eğitimden memnun kaldım. Eğitimcimiz Okyar Bey’e teşekkür ederim.


Serdar Çimen

Fabrika Müdürü


(23-24 Ağustos 2013)

Eğitimden geyet memnun kaldım.Eğitimin faydasını göreceğime inanıyorum. Ama en nihayetinde iş yine bizde bitiyor tekrarlamak gerekiyor.Eğitim veren Elif Orta'ya teşekkür eder, başarılarınızın devamını dilerim.


Mustafa Kaya

Proje Çizim Elemanı


Gayet eğitici ve öğretici bir eğitim, eğitim konusunda olan excel ile bir çok şeyin yapılabildiğini gördüm.”Faydalı”


Fatih Küçükkavukçu

Elektrik Proje Sorumlusu


(18 Temmuz 2013)

Bülent Orta Bey’in sunumu ve konuyu aktarması çok iyiydi. Ben kendi adıma teşekkür ederim.

Asım Durak

Montaj Usta Yardımcısı


(11-12-13 Temmuz 2013)

3 gün dolu dolu ve verimli bir eğitim oldu teşekkürler. Gerçekten yüzlerce soru işareti ile gelip hepsine cevap alabilmek ve bunları uygulamalı görebilmek çok güzeldi. Eğitmenlerimiz Savaş Bey ve Serap Hanım ile tüm TÜREV ailesine teşekkür ederim.


M.İbrahim Gençer

İnsan Kaynakları Müdürü


Yoğun ama bir o kadar da keyifli ve verimli gecen 3 gün için Dr. Savaş Tavşancı ve Türev Eğitim Danışmanlığı ekibine teşekkür ederim. Emeğinize sağlık. Bilgilerimiz örneklerle pekişti. Sıra şimdi uygulamada...


Ceyda Mumcuoğlu

İnsan Kaynakları Müdür V.



(26 Haziran 2013)

Baskı altında sakin kalabilme ve bireysel motivasyonu artırma eğitiminde grubun içine dahil olup, kişilerin sorunlarını dinleyip gerçek anlamda bizden biri gibi hissettirdiniz kendinizi. Teşekkürler Dr.Savaş Tavşancı, teşekkürler Türev Eğitim Danışmanlığı.


Gülçin Ertekin

İnsan Kaynakları Sorumlusu


(9 Haziran 2013)

Patronlar Kampı’nı düzenledikleri için Türev Eğitim Danışmanlığına teşekkür ediyorum. Güzel bir etkinlik ve güzel bir faaliyet oldu. Hem dinlenme hem de eğitim ve bazı şeyleri tekrar etme anlamında önemli faydalar elde ettik. Ortam da çok güzeldi. Bilgi ve tecrübelerini bizlerle paylaştıkları için teşekkür ederim.

Zafer Türker

CEO


(01 Haziran 2013)

“Otelin gelen misafirin gönlünü fethetme, yoğun sezonda takip ve kontrol, anlamak ve anlaşılmak” konularında yönetici ve çalışanlarımıza verdiğiniz başarılı eğitimler için teşekkür ederiz. Eğitimlerinizden bu yılda çok fayda elde ettik. Eğitmenlerimiz Bülent Bey ile Savaş Bey’e ve Türev Eğitim Danışmanlığı’na teşekkür ederiz.


(27 Nisan 2013)

Aldığımız ve almaya devam ettiğimiz kurumsallaşma danışmanlığı hizmeti sonucunda şu faydaları elde ettik. Türev Yönetim Danışmanlığı kıdemli danışmanlarının objektif duruşu sayesinde ortaklar olarak birbirimizi dinlemeyi ve karar almayı öğrendik. Çalışanların iş yapış tarzları daha programlı ve planlı hale geldi. Çalışanlar kendilerini kontrol altında hissettikleri için daha disiplinli çalışmaya başladılar. Çalışan kalitesi arttı. Şirketin durumu hakkında ilgili bölümlerden istediğimiz zaman güncel veri ve bilgi toplar hale geldik. Ticari olarak kendimize güvenimiz artığı için daha etkin çalışabiliyor ve yatırım kararları alabiliyoruz. Şirketimizin dış çevrede imajı danışmanlık hizmeti nedeni ile olumlu yönde değişti.

Uğur Aykaç

Genel Müdür


(19,20 Şubat 2013)

Eğitimi, ekip yönetimi ve yönetim tarzları konusunda çok başarılı buldum. Raporlama konusu çok iyi aktarıldı ve yardımcı olundu. Teşekkürler Savaş Bey.

Restoranlar Müdürü


“Otelcilikte Profesyonel Ekip Yönetimi” eğitimi; öğretici, açıklayıcı ve öğrenilenlerin kolayca uygulanabileceği bir eğitimdi.

Barlar Müdürü


“Otelcilikte Profesyonel Ekip Yönetimi” eğitimde aktarılanlar anlaşılır ve uygulanabilirdi. Geribildirimleri öğrendik, kuşaklar arası dengeler ve sorunlara nasıl yaklaşabileceğimizi öğrendik. Çok başarılıydı. Teşekkürler.

Ana Restoran Şefi


 “Otelcilikte Profesyonel Ekip Yönetimi” eğitimden yeni bilgiler öğrendim mevcut bilgilerimin üzerine yeni bilgiler kattım. Çok keyifliydi ve yararlı bir eğitimdi. Farklı konularda Türev Eğitim Danışmanlığı'ndan tekrar eğitim almak isterim.


Kat Hizmetleri Müdür Yardımcısı


(25 Aralık 2012)

2,5 gün / 19 saat süren “Üretim Yönetimi” eğitiminden ekip olarak çok fayda elde ettik. Bildiğimizi düşündüğümüz ama tam olarak bilmediğimiz veya varlığından haberdar olmayıp yeni öğrendiğimiz birçok bilgi aldık. Aldığımız bilgileri eğitim içinde yapılan uygulamalarla sektörümüze kolayca adapte edebilmenin yollarını öğrendik. Tecrübelerini akıcı bir sunum diliyle aktaran eğitmenlerimiz Okyar Bey ve Savaş Bey’e teşekkür ederiz. 


(6,7,8 Aralık 2012)

"Pazarlama ve Ürün Yönetimi" uzmanlık eğitiminde başta Dr.Savaş Bey olmak üzere Türev Eğitim Danışmanlığı’nın tüm eğitmenlerinin güler yüzlü yüksek performansı beni çok etkiledi. Burada edindiğim tekniklerle umarım kendime ve işime birşeyler katabilirim.

Irmak Gürkan

İhracat Yöneticisi


İş alanımız ile ilgili uygulanabilecek fikirleri düşünmemizi sağlayan ve hemen uygulamaya alabileceğimiz projeler oluşturma konusunda düşündüren bir eğitimdi. "Pazarlama ve Ürün Yönetimi" eğitiminden çok memnun kaldım.

Selin Yaşar

Pazarlama Yöneticisi


“Pazarlama ve Ürün Yönetimi” eğitimi çok akıcıydı. Sunum yanında sunum yapma adına çok iyi bir programdı. Teşekkürler.

Hakan Yorgancılar

Satış ve Pazarlama


(6,7,8 Aralık 2012)

“Pazarlama ve Ürün Yönetimi” eğitiminden tek kelimeyle %100 memnunum.

Özlem Sipahioğlu


(17 Kasım 2012)

“Doğru satış-yüksek ciro-iyi kar” eğitiminden ben ve ekibim çok memnun kaldık. Süper bir satış eğitimiydi. Teşekkürler Türev Eğitim Danışmanlığı.


(8-9 Kasım 2012)

Şirketlerde bütçe oluşturma ve uygulama eğitiminden %100 memnunum. Bülent Orta Bey’e teşekkür ederim.

Çağlar Yüksel

Şirket Yöneticisi


(18 Ekim 2012)

“Etkin yöneticilik becerilerini geliştirme” eğitimini Dr.Savaş Tavşancı Beyin örneklerle anlatımını, soru-cevap tarzını çok etkili buldum. Sıkılmadan ve dikkatim dağılmadan eğitim aldım. Teşekkürler.

Okan Bedirhanoğlu

 Fabrika Müdürü


(28 Nisan 2012)

1.Profesyonel Yöneticilik Zirvesinde beklediğimden fazlasıyla karşılaştım. Böyle bir etkinlik için sizleri kutluyorum.

Levent Sarıgözoğlu

Genel Müdür Yardımcısı


(28 Nisan 2012)

Genel anlamda memnuniyet hat safhada olduğunu söyleyebilirim. Y kuşağı olarak alabileceğim tüm tavsiyeleri aldım. 1.Profesyonel Yöneticilik Zirvesi için teşekkürler.


Bahar Burcu Öz

Muhasebe-Finansman


(10 Nisan 2012)

Bülent hocanın esprileriyle birlikte çok eğlenceli bir eğitim oldu. “Otel işlemelerinde kurumsal ve bireysel iletişim eğitimine” katılmaktan dolayı memnun kaldım.

Saadet Ok

Kat Şefi


Eğitmenimiz her şeyi bize en iyi şekilde sundu. Gerçekten böyle bir eğitime ihtiyacımız varmış. Çok teşekkür ederim Türev Eğitim Danışmanlığı.

Meliha Sever

Maid


(02 Nisan 2012)

“Otel işlemelerinde misafir ilişkileri yönetimi” eğitimi mükemmel ötesiydi. Aslında doğru bildiğimiz bazı şeylerin yanlış olduğunu gördük. Hocamıza teşekkür ederiz.

Zafer Şentürk

Garson


(29-31.03.2012)

“Stratejik yönetim” eğitiminin nazarımda çok yararlı olduğunu düşünüyorum özellikle verilen örneklemeler ve yazılan uygulamalar çok etkili oldu. Bülent Bey’e teşekkürler.

Turan Yanmış

Kalite Yönetim Temsilcisi


(10 Mart 2012)

Verdiğiniz “Profesyonel Fabrika Yönetimi” eğitiminden tüm katılımcılarımızın memnun kalması çok güzel. Bundan sonra da eğitimler için de iletişim halinde olacağız.” 

Pakize Özdoğan

Kalite Müdürü


(24-25.02.2012)           

Değerli Türev Danışmanlık Yönetimi,Mutlu bir bayi nasıl oluşur?, Zor bayi, Soran ve Sorgulayan Bayi, Pastanın Çilekleri..Bütçe vb. bir çok konuda yazılı ve anlatımlı görsel çalışmalarla dolu iki günlük eğitim çalışması yaptık. Türev Eğitim Danışmanlığı’na teşekkür ediyorum. Aldığımız “Bayi Ağı oluşturma ve Yönetme” eğitimi sertifikaların hakkını vereceğimizi umuyorum.

Yılmaz Kaçar

Afyon Bölge Müdürü


(23-24.12.2011)

"Satışta Zor İnsanlarla Başa Çıkma" eğitimi çok güzel bir eğitim oldu. Sorunlara verilen uygun ve güncel örnekler ile cevapların görsel yeterliliği yüksekti. Teşekkürler Türev Eğitim Danışmanlığı.

Yusuf Aslantürk

Proje Mühendisi


Satış sonrası destek hizmeti kapsamında laboratuar sorumlusu olduğumdan söz konusu eğitime önyargılı gelmeme rağmen maksimum fayda sağladığınız için çok teşekkür ederim.

Hamiyet Boz

Laboratuar Sorumlusu


(05.12.2011)

"Otel Yöneticileri İçin İletişim Teknikleri ve Takım Olabilme" eğitimini sıkılmadan dinledim. Daha önce beden dili eğitimi aldım fakat bu kadar açıklayıcı değildi. Çok teşekkür ederim Bülent Bey.

Melek Kurtuluş

Gelirler ve Krediler Sorumlusu


“Otel İşletmelerinde Yönetim Becerilerini Geliştirme” eğitiminde bildiğim fakat uygulamaya koyamadığım konular aklıma geldi. Uygulamaya koymayı düşünüyorum. Bunu sağladı.

Ayten Alay

Housekeeper


(14.10.2011)

Teşekkürler. Özgüvenlerimizi dışarıya yansıtmamıza öncü oldunuz. Cesaretlenmemizi sağladınız.

Rahime Elciler

Hemşirelik Hizmetler Müdür Yardımcısı


"Eğitimcilik Yeteneğini Geliştirme" eğitiminden beklediğim verimi aldığımı düşünüyorum. Sayın Savaş Tavşancı'ya bize bugüne kadar verdiği emekler için teşekkür ediyorum. Bizim için bir şanstı diye düşünüyorum.

Kadir Ölçer

Destek Hizmetler Müdürü


"Eğitimcilik Yeteneğini Geliştirme" eğitimi, yardımcı yönetici olarak verdiğim kurum içi eğitimler ve personel değerlendirmelerinde dikkat etmem gereken çok fazla detay, bilgi ve çıkarım elde ettim. Sayın Savaş Tavşancı'ya emeğinden dolayı çok teşekkür ederim.

Raziye Teke

Hemşirelik Hizmetler Müdürü


"Eğitimcilik Yeteneğini Geliştirme" eğitimi, yardımcı yönetici olarak verdiğim kurum içi eğitimler ve personel değerlendirmelerinde dikkat etmem gereken çok fazla detay, bilgi ve çıkarım elde ettim. Sayın Dr.Savaş Tavşancı Bey'e emeğinden dolayı çok teşekkür ederim.

Mukadder Yılmaz

Hastane Müdür Yardımcısı


(30.09.2011)

2. kuşak bir aile üyesi olarak verdiğiniz eğitimlerin gerek iş yaşantıma gerekse kişiliğime büyük katkısı olduğunu düşünüyorum. Teşekkür ederim.

Çağla Tuğçe Karaman Tosun

Satın Alma Sorumlusu


"Etkin Yöneticilik Becerilerini Geliştirme" eğitiminin gayet faydalı bir eğitim olduğunu düşünüyorum. Türev Eğitim Danışmanlığı’na teşekkür ederim.

Hikmet Balcı

Müşteri Destek Şefi


(17.09.2011)

"Etkin Yöneticilik Becerilerini Geliştirme" bugüne kadar aldığım eğitimlerin en iyisiydi. Zevk alarak ve sıkılmadan konuyla ilgili birçok ayrıntıyı yakalayabildim.

Kadir Ölçer

Destek Hizmetleri Müdürü


"Etkin Yöneticilik Becerilerini Geliştirme" eğitiminde yöneticilik adına verilen bilgilerin aktarılması yeterliydi. Bilgilerin yeniden hatırlanması adına iyi oldu.

Erdem Atay

Kalite Şefi


(13.09.2011)

"Personel Özlük Dosyalarını Oluşturmada Yaşanan Riskler Nelerdir?" eğitimi, yararlı ve akıcı bir eğitimdi. Teşekkür ederiz.

Burcu Aygün

İnsan Kaynakları Uzmanı


(26-27.08.2011)

"Hasta Memnuniyeti Nasıl Artırılır?" eğitimi, günlük hayatta faydalanabileceğim bir eğitimdi.

Hülya Sumak

Poliklinik Sekreteri


Eğitimci Savaş Tavşancı Bey'in "Hasta Memnuniyeti Nasıl Artırılır?" konulu sunumunu çok akıcı ve güzel buldum. Daha sonraki eğitimlerin Sayın Savaş Tavşancı'nın olmasını isterim.

Fatma Çağlayan

Ameliyathane Hemşiresi


Anlatılan konular güzel ve gerekliydi. Çok yoğun bir bölümde çalışıyorum. Bazen hastalarla iletişimde zorlanıyorum. Eğitimde pratik bilgiler öğrendim. Bunları uygulayacağım.

Sergül Yılmaz

Biyolog


(29-30.07.2011)

"Doğru Satış-Yüksek Cio-İyi kar" eğitimini düzenleyen kişi olarak bizi hayal kırıklığına uğratmadığınız için teşekkürler. Yeni güzel, keyifli ve interaktif bir paylaşımdı.

Kerzi Kocaarslan

Kalite Güvence Müdürü


Dr. Savaş Tavşancı; "Doğru Satış-Yüksek Ciro-İyi Kar" eğitim sunumunuz ve konuya hakimiyetiniz çok iyiydi, hiç sıkılmadan eğitimi faal bir şekilde gerçekleştirdiniz. Teşekkürler.

Cevriye Öztürk

Kalite Sistem Dokümantasyon Uzmanı


"Doğru Satış-Yüksek Ciro-İyi Kar" eğitiminin bana pozitif fayda sağlayacağını ve saha satışlarına yansıyacağını tahmin ediyorum. Teşekkür ederim.

Aybars Atıl Atay

Satış Bölge Sorumlusu


(28.05.2011)

"Kurumsal ve Bireysel İletişim Becerilerini Geliştirme” eğitimi çok etkili. Sıkıntı çektiğim her konuda yardım aldım.

Mesut Karataş

Şoför


"Kurumsal ve Bireysel İletişim Becerilerini Geliştirme” eğitiminden sonra çalışma arkadaşlarım ve müşterilerimiz arasındaki iletişimin daha iyi olacağını düşünmekteyim.

Tufan Pehlivan

Satış Danışmanı


(06.09.2010)

Türev Eğitim Danışmanlığı sayesinde yöneticiliğe bakış açım değişti. Karşıdakini daha iyi ve etkin dinleyebiliyorum. Çalışan motivasyonunu arttırmaya yöneldim. Aldığım eğitimlerin iyi bir şekilde örneklenmesi ve doğal biçimlerle anlatılması dikkatimi çekti. Bununla beraber eğitmenlerim samimi yaklaşımı ilgimi çeken bir başka husus oldu.

A. Teoman Çermikli

Ar-Ge ve Eğitim Müdürü


(29.08.2010)

Kurumsallaşmada ilk adım olan kuralların ve görev tanımlarının yazılı hale getirilmesinde Türev Yönetim Danışmanlığı bize yardımcı olmuştur.

Diyarmed Medikal


(19.08.2010)

Türev Yönetim Danışmanlığı'nın şirketimize yönelik şu yaşamsal çözümleri ürettiğini düşünüyoruz:

- Departamanlar arası iletişim kalitesi arttı,

- Departmanlar birbirlerinin verilerinden yararlanabilir hale geldiler,

- İş analizi yapabilir hale geldik,

- Yöneticilerin üstlerine etkin raporlar hazırlayıp etkin bir şekilde sunma becerileri arttı.

Bize göre Türev Yönetim Danışmanlığı kurumsal gelişime destek veren, kişileri ve sistemi disipline eden, her türlü detayı takip eden, güvenilir bir danışmanlık firmasıdır.

Bilge Güre Özdoğan

CEO



(22.04.2010)

ATSO olarak yaklaşık 10 yıldır Türev Eğitim Danışmanlığı'nın profesyonel ekibi ile karşılıklı güven doğrultusunda çözüm ortağı olarak çalışmaktayız. Türev ile çalışmamızın temelinde, aktarılan bilgilerin kullanılabilir ve uygulanabilir olması sayesinde üyelerimizin eğitime olan inancını artırmasını sağlamasıdır. Emeğiniz için çok teşekkür eder, işbirliğimizin ve başarılarınızın devamını dilerim.

Kadriye Kar Yaşar

Eğitim ve Kalite Koordinatörü


(07.07.2009)

Profesyonel Şirket Yönetimi eğitiminin Temmuz ayında tamamlanan 2. programına katılmış bir yönetici olarak, eğitimden beklediklerimi %9 0 oranında buldum diyebilirim. Farklı ve işime yarar bir çok bilgiyi edinme fırsatım oldu.Eğitimden sonra önümde farklı ufuklar açılmış oldu. Eğitim süresi olarak 6 modül / 6 gün bence uygundur. Çünkü daha uzun olsa sıkıcı olabilir ve iş yoğunluğunda o kadar zaman ayırmak zor olabilir. Öte yandan kısa olursa da, konular üstün körü geçilmiş olur. Şirketini ve yönetim becerilerini daha profesyonel hale getirmek isteyen yöneticilere Profesyonel Şirket Yönetimi eğitimini ve bu konudaki Türev Danışmanlığın danışmanlık hizmetini tavsiye edebilirim.

Zekeriya Hazırbulan

Genel Koordinatör


(05.06.2009)

İşletmelerin uzun yıllar ayakta kalabilmesinin temelinde kurumsallaşma yatar. Dünyada ve ülkemizdeki ekonomik dalgalanmalarda bu temele oturmayan sayısız firma lig dışında kalmıştır. İşletme eğer yeni yapılanmayı kendi bünyesinde kemikleşen bir çekirdek bir kadro ile yapamıyorsa veya bu süreçte çeşitli çatışmalar öngörülüyorsa profesyonel destek alması en akıllıca yoldur. Bu noktada doğru tercih önemlidir. Yaklaşık 2 yıldır “Organizasyonel Yapılanma ve Kurumsallaşma” konularında hizmet aldığımız Türev Danışmanlık hizmet kalitesi, profesyonelliğinin yanı sıra samimi yaklaşımı, yüksek motivasyonu, kurumuza özel çözümleri ile işletmemiz için fark yaratmıştır. Günlük karmaşa içinde bazen en basit problemlere bile en akılcı çözümleri bulmakta zorlanmaktayız. Yönetim pozisyonlarına yönelik eğitimler bizim problemlere genel perspektiften, çok yönlü bakmamızı sağlamaktadır. Böylece bir şeylerin, birilerinin etkisinde kalarak değil, işletme yararına uygun doğru kararları almamız kolaylaşmaktadır.

Ayşe Kantar

İşletme Yöneticisi 


(26.05.2009)

Kurumsallaşamamanın, özellikle aile şirketleri adına, ne kadar büyük bir yıkım olduğunu, bir aile şirketinin başkanı ve yöneticisi olarak yakınen gözlemlemiş bir insanım. İşin içine kardeşler ve daha sonra çocuklar girince artık içinde çıkılamayacak bir hal alıyor. Adeta kangren olmuş bir yara gibi yavaş yavaş bütün vücudu sarıyor ve önlem alınmassa, çok acı bir ölüm yani şirketin ölümü gerçekleşiyor.    Bütün bunları yaşayan insanlar olarak tekçarenin kurumsallaşmak olduğuna inanıyoruz. Kurumsallaşmak bir ömür boyu sürecek bir süreçtir. Fakat ilk adımı atmak çok önemlidir. Kurumsallaşma sürecinin ilk adımı, bu sürecin önemine ortakların, yöneticilerin ve çalışanların inandırılması ve sürecin içine dahil  edilmesidir. Eğer dahil etmediyseniz veya dahil edemez iseniz, yani tepeden inme bir yol ile ''ben yaptım oldu'' şeklinde bir yaklaşım ile ilk adım başarısı mümkün değildir. Dolayısı ile mutlaka ortakların, yöneticilerin ve çalışanların bu sürece dahil edilmesi lazım. Başarıdaki ikinci husus ise, kurumsallaşmayı adım adım kurulumunu yapmaktır. Bunun için profesyonel bir yardım veya destek almanın, şirketlere oldukça fayda sağlayacağını düşünüyorum. Bu profesyonel yardımı ve desteği sağlayabilecek danışmanlar, adeta okyanusun ortasında fırtınaya yakalanmış bir geminin sakin bir limanı gibidirler. Sakin limana yanaştığınızda geminiz su almıştır, yara almıştır. Onlar, sizinle birlikte yaralarınızı sarar ve iyileştirir. Siz sefere, bu defa daha da güçlenerek tekrar çıkarsınız. Bu sakin liman, bize göre Türev Danışmanlıktır. Nitekim kurumsallaşma ile ilgili tasarladıkları bu kapsamlı eğitmin katılımcılar çok faydalı olacağına inancım tam. Nitekim. bizim kurumsallaşmaya yönelik ilk adımımızda, kendilerinin çok büyük katkıları olmuştur. Bu vesileyle Türev danışmanlıktan, başta Bülent Orta ve Savaş Tavşancı olmak üzere, tüm çalışanlarına teşekkür ederim.

Hasan Geyik

Yönetim Kurulu Başkanı