EĞİTİMİN AMACI:
Çoğu şirket sattığı ürün veya hizmetin ile karlı markalar oluşturmak ister. Bu karlı markalarında müşteriler tarafından bilinir ve rakiplerine göre tercih edilebilir olmasını beklerler. Yeni nesil pazarlamanın konuşulduğu günümüzde KOBİ’lerin kıt kaynakları, sınırlı deneyimi ve bilgileri ile bunları yapmaları kolay değildir. Fakat mümkündür.
Peki durum böyle iken, yeni nesil pazarlamanın dinamikleri nelerdir? Yeni nesil pazarlamada tüketim kültürünü nasıl okumalıyız? Yakın gelecekte pazarlamada gidiş nasıl olacak? Piyasadaki marka sayıları artacak mı, azalacak mı? Marka yaratmanın kuralları eskisi gibi mi olacak? Karlı markalar oluşturmak için nasıl bir yol izlemeliyiz?
Bütün bu soruların cevapları 1 gün sürecek söz konusu eğitiminde aktarılacaktır. Piyasadan bazı örnekler verilerek, katılımcıların kendi firmaları ile kıyasa yapmaları sağlanacaktır.
EĞİTİMDE İŞLENECEK KONULAR:
-
Türk tüketim kültürünün dünü, bugünü ve geleceği
-
Yeni nesil pazarlamanın dinamikleri
-
Yakın gelecekte pazarlamada gidiş nasıl olacak?
-
Karlı marka olmak ne demektir?
-
Yeni nesil pazarlamada nasıl KOBİ’ler nasıl marka olabilir?
-
Endüstriyel ürün/hizmetlerde
-
Nihai tüketici ürün/hizmetlerinde
-
Kurumsal marka yönetimi
-
Marka manifestesu
-
Marka evi
-
Markanın kurumsal çağrışımları
-
Kurumsal iletişimde medya ile ilişkilerinin püf noktaları
-
Marka olmak için KOBİ’ler ayrı uzmanlar mı çalıştırmaları gerekir?
-
Marka olmak için reklam yapmak zorunlu mudur?
-
Marka olmanın adımları
-
Piyasadan örnek uygulamalar
-
Konuyla ilgili kısa video gösterimleri
-
Örnek uygulamalar
EĞİTİMİN SÜRESİ:
Eğitim, 1 tam gün /7 saat sürelidir.
EĞİTİME KİMLER KATILABİLİR:
Aile şirketlerinin 1.2.3. kuşak yöneticileri, KOBİ patronları, satış ve pazarlama yöneticileri, bu konuda kendini geliştirmek isteyen yönetici ve uzmanlar bu eğitime katılabilir.
KATILIMCILAR NE KAZANIRLAR:
Bu eğitim ile katılımcılar,
-
Yeni nesil pazarlamanın geleceği ile ilgili farklı bir bakış açısı kazanırlar.
-
KOBİ’lere özel marka gücünü artırma ve marka olmayla ilgili çarpıcı bilgiler öğrenecekler.
-
Marka iletişimini daha bilinçli ve sistemli yönetebilecek somut bilgiler alacaklar.
-
Pazarlama etkinliğini artırabilecek fikirler alabilirler.
-
Piyasadan farklı marka uygulamaları hakkında bilgi sahibi olurlar.
-
Eğitim danışmanın marka iletişimi konusundaki geniş uygulama deneyiminden faydalanmış olurlar.