EĞİTİMİN AMACI:
Hangi sektörde ve hangi büyüklükte olursa olsun şirketlerimizin rekabet gücünü arttırabilmeleri için etkin pazarlama stratejileri geliştirmeleri gerektiği bilinen bir gerçektir. Artık, sıradan pazarlama stratejileri ve şatış tekniklerinden kar edemeyen şirketlerin İnovasyon yönetimini öğrenme zamanı gelmiştir. Dünyaca ünlü akademisyen ve yönetim danışmanı Peter Drucker “pazarlama ve inovasyon dışında her şey maliyettir” sözü eğitimimizin ana fikrini oluşturmaktadır.
Buradan hareketle tasarlanan eğitimde, pazarlama etkinliğimizi arttırabilecek inovatif pazarlama stratejilerinin nasıl geliştirilebileceği ve bunun şirketin performans sonuçlarına nasıl yansıtılabileceği piyasadan örnek uygulamalarla desteklenerek aktarılacaktır.
EĞİTİMDE İŞLENECEK KONULAR:
-
Pazarlama inovasyonu nedir?
-
İnovasyon rekabet yarışında şirketimizin ciro ve karlılığına nasıl etki eder?
-
Başarısız pazarlama stratejilerinden alınan inovasyon dersleri
-
Pazarlama inovasyonu her sektör için geçerli midir?
-
Pazarlama inovasyonu için büyük şirket olmak mı gerekir?
-
Büyük paralar harcamadan da pazarlama inovasyonu yapılabilir mi?
-
Pazarlamada ne zaman inovasyon yapmak gerekir?
-
Pazarlama inovasyon fikirleri nasıl doğar? Nasıl geliştirilir?
-
KOBİ'ler de inovatif pazarlamayı kimler ve nasıl uygulayabilir?
-
Pazarlamada inovasyon çeşitleri nelerdir?
-
Karlılığı ve ciroyu artırabilecek alternatif inovatif pazarlama stratejileri
-
İnovatif pazarlama stratejimizi piyasaya yayma ve satışa dönüştürme teknikleri
-
Dünya da ve Türkiye’de pazarlama inovasyonunu başaran şirket örnekleri
-
Kişisel ve kurumsal inovasyon yeteneği nasıl gelişir?
-
Konuyla ilgili kısa video gösterimleri
-
Grup çalışması
EĞİTİMİN SÜRESİ:
Eğitim, 1 tam gün (7 saat) sürelidir.
EĞİTİME KİMLER KATILABİLİR:
Şirket patronları, Yönetim Kurulu ve İcra Kurulu Üyeleri, Genel Müdür, Genel Müdür Yardımcısı, satış ve pazarlama direktörü ve yöneticileri, bu konuda kendini geliştirmek isteyen yönetici ve uzmanlar bu eğitime katılabilir.
KATILIMCILAR NE KAZANIRLAR:
Bu eğitim ile katılımcılar,
-
Pazarlama inovasyonun ne olduğu ve nasıl yapılabileceği hakkında sistematik bilgiler alırlar.
-
Pazarlama inovasyonun şirketin performansını nasıl etkilediğini piyasadan örneklerle fark etmiş olacaklar.
-
Farklı sektördeki ve farklı büyüklükteki şirketlerin kullanabileceği alternatif pazarlama inovasyonu stratejilerini öğrenecekler.
-
Satış ve Pazarlama etkinliğini artırabilecek inovatif fikirler alacaklar.
-
Eğitim danışmanın inovasyon hakkındaki geniş uygulama deneyiminden faydalanmış olurlar.